درخواست پیگیری پروژه راه ملی ندوشن – ورزنه

درخواست پيگيري پروژه راه ملی ندوشن - ورزنه

به گزارش پایگاه فرهنگی ندوشن مرکز جغرافیای ایران ؛ با پیوستن ندوشن به شهرستان میبد به نظر می رسد که مسئولان شهرستان باید در جهت تقویت زیرساختهای شهرستان به ویژه در بخش ندوشن زمینه رشد و پیشرفت را بصورت پایدار برقرار سازند . یکی از پتانسیل های خوبی که امروز پیش روی مسئولان میبد قرار دارد راه ورزنه است . راهی که می تواند مسیر ارتباطی جدیدی را به اصفهان بگشاید و علاوه بر اینکه برای استان یزد و شهرستان میبد می تواند حائز اهمیت باشد زمینه اشتغال در بخش محروم ندوشن را نیز فراهم خواهد آورد .
با احداث این راه ضمن اینکه بیش از ۷۰ کیلومتر مسیر استان های یزد و اصفهان کوتاه می شود ، ندوشن و مناطق در حاشیه جاده نیز از بن بست خارج خواهد شد . با احداث این راه باتلاق گاوخونی ، قلعه خرگوشی و بافت تاریخی ندوشن به عنوان آثار طبیعی و گردشگری رونق می گیرد .
لازم به ذکر است راه ندوشن – ورزنه حدود ۱۴۵ کیلومتر طول دارد که حدود ۶۵ کیلومتر آن در محدوده استان یزد واقع است .

1

3

9+

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند:

  • avatar

مطالب پیشنهادی :

درباره نویسنده

1834 مطلب نوشته است .

۴۰ نظر on “درخواست پیگیری پروژه راه ملی ندوشن – ورزنه”

  • م0 صادقيان ندوشن wrote on ۲ شهریور, ۱۳۹۳, ۱۱:۴۲

    با سلام متاسفانه ۵۰_۴۰سال پیش ژاندارمری قدیم که نشانه بخش بود از ندوشن به خضرآباد بردند از روی غفلت البته توقعی هم نبود چون افراد بیسواد بودند ولی از بد بدتر افراد با سواد ندوشن برای رضایت میبد و رای در شورای ندوشن با ۳۰۰تا رای سورک وهفتهر را به بفرو تقدیم کردن فکر می کنید آیندگان ما در مورد این بخش چه می گویند (قول دوستان هم یادآوری کنید ۱-افتتاح کارخانه۲-افتتاح همه نمایندگی ها وادارت ۳-هیچ ندوشنی بیکار نمی ماند و….)

    8+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • سید علی wrote on ۴ شهریور, ۱۳۹۳, ۴:۵۱

    سلام آقای صادقیان منظورتون از ۳۰۰ تا رأی سورک نمیفهمم ، ولی از آنجاییکه جدایی سورک و هفتهر از ندوشن خیانت تلقی می شود ای کاش شفاف می کردن کیا بعنوان معتمدین ندوشن زیر نامه امضا کردن ، تا در آینده پای همه مردم نوشته نشود.

    6+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • س موسوی wrote on ۴ شهریور, ۱۳۹۳, ۱۳:۱۵

    ظاهرا منظور این است که افرادی کاندید شورا شده و افتخار کنند که ما ندوشن به میبد ملحق کردیم تا در شورا رای بیاورند -چون کاری دیگری که نکرده بودند.

    5+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • jafari wrote on ۴ شهریور, ۱۳۹۳, ۱۷:۱۹

    مواظب باشیم بی مورد و فقط براساس شنیده ها که اکثرا باطل هستند نه حق، به دیگران اتهام نزنیم!

    6+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • ب.صاد wrote on ۵ شهریور, ۱۳۹۳, ۱۲:۵۵

    با اجازه مدیر محترم سایت
    و با احترام به نظرات بالا
    این بحث چالشی هست و دیدگاهها متفاوت و کمی شاید در برخی موارد از اهداف سایت فاصله بگیرد
    اما خب این واقعیت هست که جدا کردن سورک و هفتهر خیانتی به ندوشن بوده است که آثار مخرب آن واضح و بدیهی هست
    ۱- در نظرات بالا اتهامی زده نشده است
    ۲- دقیقا با سه شماره آقا/خانم صادقیان موافقم
    ۳- دقیقا قول داده اند که شش ماه نشده ،درست میشود اما حالا همه روزه سکوت گرفته اند
    بگذارید شفاف سازی کنم
    اکنون یکسال و نیم از الحاق به میبد گذشته است :
    A- یک سایت خبری که سال قبل با همین مطالب رونق گرفت اکنون سکوت کرده که مصلحت نیست؛ آخر کدام مصلحت؟ (ندوشن پیشرفت را می فهمد با مصلحت بیگانه است فعلا)و حتی نظرات کاربران را هم به راحتی سانسور می کنند(برعکس سایت ندوشن که به نظر همه کاربران احترام میگذارد و فضای آزادی را به همه می دهد) برای مثال من در زیر این مطلب
    http://nedayenodoushan.ir/?p=8669
    این نظر را بیش از سه روز هست که هر ۱۲ساعت درج میکنم اما تأیید نمی شود
    { البته قبل از خواندن نظر خدمت شما عرض کنم که این نظر از همین مطلب سایت ندوشن سرچشمه گرفته و کاملا مرتبط هست وگرنه بنده قصد انتشار نظرم به هر روشی که شده ندارم چرا که راه انتشار مطلب زیاد هست}

    **با سلام
    چقدر خوب بعد از مدتها بالأخره یک مطلب انتقادی ،در راستای پیشرفت ندوشن و از همه مهمتر خارج از مصلحت سنجی درج کردید و مرا مجبور کردین که بعد از حدود یکسال نظر بدهم.
    به نظر بنده مطالب باید اینگونه باشد یعنی نقد کند ، سپس پاسخ بخواهد و در نهایت گزارش به مردم بدهد ؛ نه اینکه فقط گزارش بدهد که چنین و چنان شد.
    برای مثال سال قبل مسئولین قول نمایندگی ها دادند که همشهریان عزیز نیز در نظر بالا و لینک زیر بدان اشاره کرده اند
    http://nodoushan.com/1393/06/02/%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B4%D9%86-%D9%88%D8%B1%D8%B2%D9%86%D9%87-%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B1%D9%87/#comment-266
    اما امسال باتوجه به آگاهی از آن وعده ها هیچ چیزی را راجع به آن اقوال نگفتند.
    و یا مسئول مربوطه وتلاشگر در مصاحبه سایت فقط فرموده اند که نشد…خب اگر الآن که ما “تازه بخش” هستیم نشود دیگر مثلا دوسال بعد حتما نمی شود برای مثال همین اداره اوقاف
    باید پیگیری کرد که بشود ، مثل معروفی هست که میگوید: “با پیگیری مرده زنده می شود”
    نهایتا در رابطه با استخدام ها تا دربحث هستیم همین جا تذکر بدهم که از نظر ما همه قریب به اتفاق بچه های ندوشن صالح هستند و نباید استخدام ها بوی قومیتی بدهد.(البته نیاز به یک مطلب جداگانه با ورود به جنبه های مختلف ازسوی نویسندگان سایت هست)
    سپاس از اینکه مرا خواندید.**

    همشهریان محترم خواهشا به بنده بفرمایید که کدام جمله این مطلب مشکل دارد؟؟

    B لطفا تمام نهادهای ندوشن از جمله شهردار عزیز و زحمت کش{که مسابقه پیامکی گذاشته اند؛این باشد موضوع پیامک من}شورای و ریاست محترم آن و سابر نهادها گزارش بدهند در این مدت و مدت های مشابه قبلی کدام شهرستان بهتر بوده است؟ کدام بودجه بیشتر به ما داده اند؟ و در کدام تمامیت ارضی ما بیشتر حفظ شده است و…
    با احترام و معذرت فراوان از خوانندگان و مدیر محترم سایت به هر حال از یک جایی باید شروع کرد و اینکه بقول آقای jafari شنیده ها را گزارش دهیم و مکتوب و مستند بیان کنیم تا به باطل نگراییم.
    به هر حال ما نقد می کنیم تا اصلاح شودتا جایی که بهتر از آن ممکن نباشد …
    موفق باشید
    باز هم سپاس

    8+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • jafari wrote on ۵ شهریور, ۱۳۹۳, ۱۶:۵۲

    نقد اگر جنبه تخریبی و ایذایی نداشته باشه کاملا به جاست و باید منصفانه و دلسوزانه باشه انتقادی که شما وارد کردین به نظرم منطقیه جای سانسور کردنش نیست باید در نظر داشت که اینکه یک مسئول پایه ای یه وعده ای میده که تحقق اون نیاز به اراده مسئولین رده بالاتر داره و در اختیارات خودش نیست لابد او هم همین وعده ها رو از بالادستی ها دریافت کرده و منتقل کرده مثل همین نمایندگی ها و … و چون محقق نشده کمی تحت فشار قرار گرفته هرچند پیگیری لازم داره ولی خب باید قبول کرد هر پیگیری قرار نیست زود به نتیجه برسه از طرفی هم دنیا به آخر نرسیده بالاخره ان شاء الله به یاری خدا و همت مسئولین این کار به سرانجام خوشی برسه

    4+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • ب.صاد wrote on ۵ شهریور, ۱۳۹۳, ۱۷:۵۴

    درود بر آقای jafari نظرتان را قبول دارم
    به هر حال حقیقتا بنده نظر دارم با پیگیری مداوم و کمک ریش سفیدان و درخواست های مصرانه می توان زودتر هم نتیجه گرفت
    در رابطه با قول دادن هم باید عرض کنم :
    اول، واقعا دیدگاه با حسن نیت شما راتحسین میکنم اما
    دوم، ۱۳ ماه برای اجرایی کردن آن ،نهایتا در صورت عدم امکان بیان علت و از همه مهم تر عذرخواهی به خاطر وعده ای که انجام نشده پسندیده است نه اینکه با سکوت از کنار آن بگذریم و خیلی خوش بینانه! به مردم نگوییم
    در لینک زیر لطفا پاراگراف پنجم را بخوانید(البته بنده خطابم شورای شهر نبود اما این پاراگراف با مباحثه ما دارای وحدت ملاک هست)
    http://yazdfarda.com:8080/news/7646.html

    6+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • موسوی wrote on ۶ شهریور, ۱۳۹۳, ۴:۰۵

    باسلام چرا در مورد سورک و هفتهر مطلبی نمی نویسی و کسانی که می گفتند یکسال نشده برمی گردد و من با حرف آقای صادقیان موافقم .بقیه هم برای تایید نظر بدهند در مورد استخدامها در ندوشن پیگیری شود.

    7+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • احمد wrote on ۶ شهریور, ۱۳۹۳, ۶:۰۹

    من یک جوان لیسانسه بیکار هستم از مسئولین ندوشن یک سوال دارم چرا باید یک نفر با پارتی سر کار برود و من چون کسی ندارم باید بیکار بمانم؟؟؟؟

    6+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • جعفر wrote on ۶ شهریور, ۱۳۹۳, ۶:۴۲

    سلام الان فرق سایت آزاد اندیش با سایتهای دیگر ، دارم متوجه می شم . واقعاً تشکر

    8+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • مهدی wrote on ۶ شهریور, ۱۳۹۳, ۶:۴۴

    با سلام 
    دوستان گرامی و آقای ب. صاد عزیز
    اگرجدایی سورک و هفتهر خیانت به ندوشن است آیا الحاق قلعه خرگوشی به اردکان به نفع ندوشنی ها بود.  چرا هیچ کس در مورد دومی صحبت نمی کند. آیا مسئله سورک و مسئله اعطای نمایندگی دستاویز سیاسی برای عده ای نیست که با آن بخواهند رقبای خود را بکوبند.  جدایی سورک و هفتهر از ندوشن یک خطای بزرگ دولت قبل بود که نباید اتفاق می افتاد.  و درست همین اتفاق برای شهرستان بافق افتاد که چندین روستای این شهرستان به بهاباد ملحق شد تا بهاباد شهرستان شود.  تا آنجا که بنده پیگیر بودم عدم حل  مسئله سورک تا به حال نه به خاطر کم کاری مسئولین ندوشن و میبد بلکه ریشه در جای دیگری دارد.  که آن هم به یاری خداوند و همت مسئولین و در عین حال صبوری دوستان بزرگوار حل خواهد شد. اگر کل اختیار بودجه های دولتی، استخدام ها و اعطای نمایندگی در دست بخش و شهرستان بود، بایستی مواخذه می شدند که چرا کم کاری کردند.
    در عین حال ما مسئله سورک و هفتهر و مساله نمایندگی ها  همچنین راه ورزنه را به حول و قوه الهی تا رسیدن به نتیجه قطعی پیگیر می شویم و حضرت عالی و دوستان همفکرانتان هم به فکر بازگرداندن قلعه خرگوشی به ندوشن باشید .  

    4+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • بهنام جعفری wrote on ۶ شهریور, ۱۳۹۳, ۷:۲۴

    با سلام
    بنده تمامی نظرات را خواندم و شدیدا با جناب “ب.صاد” موافق هستم…

    7+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • مجید صادقیان، ندوشن wrote on ۶ شهریور, ۱۳۹۳, ۸:۲۲

    باسلام
    حدود یک سال و چندماه پیش بود که به ریاست شورا دوره قبل گفتم چرا سورک و هفتهر جدا شد گفت ۶ ماه بعد درست می شود صبر کردیم ۶ ماه بعد سوال کردم چه شد گفت حالا دیگر من نیستم اگر بودم درست می شد حالا می خواهم سوال کنم کی درست میشود البته فکر نکنید اینقدر ساده ایم ولی جواب سوال اگر بدهند ممنون می شوم

    6+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • س موسوی ندوشن wrote on ۶ شهریور, ۱۳۹۳, ۸:۳۱

    درود بر دوستان عزیز و عرض خسته نباشی
    امیدوارم این سایت ادامه داشته باشد و خدا را شکر در همین کوتاه مدت مخاطبان خوبی پیدا کرده و نشان داده برای پیشرفت ندوشن هیچ سانسوری را نمی پذیرد .

    8+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • ناشناس wrote on ۶ شهریور, ۱۳۹۳, ۸:۳۴

    الحاق ندوشن به میبد فقط برای منافع عده ای خاص خوب شد . شنیده ایم به افراد خاص ماشین پراید وعده دادند ضمنا با نظر آقای صادقیان کاملا موافقیم!!!!!!!!!

    7+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • سید یاسر موسوی ندوشن wrote on ۶ شهریور, ۱۳۹۳, ۸:۳۹

    با سلام آقای مهدی عزیز
    بفرمائید قلعه خرگوشی کی و در زمان چه مسئولی از ندوشن جدا شده تا راحت تر بتوانیم پیگیری کنیم.

    7+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • ب.صاد wrote on ۶ شهریور, ۱۳۹۳, ۹:۱۵

    تشکر از دوستان و لطفشان
    خانم/آقای موسوی و آقایان احمد و جعفر بزرگوار نکته های مختصر اما فوق العاده مهمی را مطرح کردید
    آقا بهنام لطف دارید
    آقا مهدی ممنون اما
    مرا مجبور به تکرار مکررات می کنید(نهایتا ببخشید سیاق نظرتان طوری هست که بنده باید از عبارات صریح تری استفاده کنم):
    A
    مسأله قلعه خرگوشی از بحث ما خروج موضوعی دارد:
    – چون جرئی از خاک سورک محسوب می شود پس چگونه مسئولین ما پیگیری کنند؟
    – ما ثقل بحثمان هفتهر همیشه آباد هست.
    – نهایتا خوشحالم که نتیجه این سخن شما پذیرش خیانتی بود که در این زمینه انجام شد.
    – بنده نیز از وضع قلعه و این میراث که شدیداً در حال ویرانی است بسیار ناراحتم.
    B
    در بحث ندوشن، آوردن “سیاست و اصلا عبارت سیاسی کاری و رقبا” به نوعی وارد کردن حاشیه برای دور شدن از اصل هست.
    C
    – سال قبل امام جمعه محترم فرمودند : صبر! همه مردم واقعا در حرکتی ستودنی و متحدانه گفتند:سمعا و طاعتا (واقعا جای تشکر داشت)
    ۲ دوستان نیز به بحث های دیگر پرداختند و مسأله بسیار مهم اشتغال را مطرح کردند؛ در لینک زیر:
    http://nedayenodoushan.ir/?p=1635
    لذا ما بقول خود عمل کردیم اما پاسخ این خوش قولی ها سکوت و مطالب پیش گفته نبود نظرات را بخوانید.
    D
    اینکه بگوییم ریشه دارد و… جالب نیست چون به نتایج خوبی نمی انجامد:
    – احتمالا قرار است اشخاصی متهم شوند اشکالی نیست اما ابتدائا مستند و مدرک خود را در سایت بارگذاری کنید ؛ استقبال می کنیم.
    – و اگر هم می خواهید بگویید ناگفته ها دارید و می دانید آنچه ما نمی دانیم خب بفرمایید اما اینکه نمی شود گفت نداریم! ما هم مردم ندوشن هستیم و مسأله برون مرزی و از اسرار کلی محرمانه نیست.
    E
    کلیت نکات بودجه و استخدام را قبول دارم اما روی نظرمان راسخ هستم.
    پیگیری مصرانه،عدم قومی گرایی در استخدام ها و مقایسه این یکسال و نیم با بازه های مشابه قبلی.
    F
    واقعا شرمنده خوانندگان و متشکر از وقت گذاری و لطفشان هستم اما خب … خودتان دارید می خوانید “کنون من چه کنم؟! ” تکرار می کنم هدف پیشرفت است و نقد در فضایی دوستانه و منصفانه! و نه ادعای آن.
    اهل سیاست نیستم و اصلا سیاسی کاری را در شهرهایی همچون زادگاهم چندان باعث موفقیت نمی دانم لطفا با ما دوستانه برخورد کنید.
    لطفتان مستدام

    6+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • ب.صاد wrote on ۶ شهریور, ۱۳۹۳, ۹:۲۳

    ضمن تشکر از ناشناس
    با اینکه در هر حرکتی شاید برخی سود ببرند موافقم
    اما قسمت دوم نظرتان را اصلا نمی پذیرم
    باید مستند باشد
    ما با شنیده ها اصلا کاری نداریم
    این سخن ما را وارد حواشی می کند
    لصفا دوستان در نظراتشان به اصل و نکات مهم نظرات بپردازند.
    تشکر

    7+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • Jafari wrote on ۶ شهریور, ۱۳۹۳, ۱۸:۵۶

    بعضیا اینجا نه ته پیازن نه سر پیاز یه چیزی میگن که یه چیزی گفته باشن همیشه هم علاقه به درست کردن جوهای بیهوده داشتند تا اظهار وجود کرده باشن گاهی هم به اسم های مختلف نظر میذارن و حرف خودشونو تایید می کنند
    هرچند جدا شدن سورک و هفتهر یه نوع ضایعه است و باید تلاش بشه تا به ندوشن برگرده ولی وقتی سر ندوشن بودن چه گلی به سر اونها زدین اونها چه خیری از شما دیدن؟! بعضیا همچین مسیولین رو زیر سوال می برند انگار مسیولین دشمن هستند و دغدغه مردم ندارند یا اصلا ندوشنی نیستن

    4+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • ب.صاد wrote on ۶ شهریور, ۱۳۹۳, ۲۱:۱۷

    قطعا شما jafari قبلی نیستی چون ایشان محترمانه صحبت می کردند
    شما اگر نظرات را خوانده بودید با نام تکراری نظر نمی دادید
    کسی با مسئولین دشمن نیست نقد کردیم

    7+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • jafari wrote on ۷ شهریور, ۱۳۹۳, ۱۰:۴۰

    من یه نفرم که همیشه با همین اسم کامنت میذارم نه مثل م صادقیان س موسوی ب صاد و … یا یه نفر هستم یا اسامی یه خانواده رو جمع کردم و دارم به نام اونها کامنت میذارم البته در ندای ندوشن بیشتر از اینها بودن مثل کامیار و …
    باید این مسئله رو درک کرد که مسئولین هم ندوشنی هستن و دلسوز مردم و شهرشون و هدفشون هم پیشرفت ندوشنه تا اونجائیکه اطلاع دارم مردم هفتهر موافق این هستن که بیان سرندوشن ولی مردم سورک کارشکنی می کنند و هیچ علاقه ای نشون نمیدن. یه دلیلش بر می گرده به مسئولین یه دلیلش هم دیگه از خودتون بپرسید که چه کردین!!!

    4+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • ب.صاد wrote on ۷ شهریور, ۱۳۹۳, ۱۳:۴۹

    شما اگه از قسمت کناری سایت وارد آمار کل بشوید متوجه میشید که هر لحظه چه کسی وارد این صفحه می شود
    ضمنا از مدیر محترم هم کمک میگیرم آیا IP “بنده” با “آقای صادقیان” مشابه هست؟
    از سبک و نوع نوشتن عدم مشابهت واضح هست
    ضمنا من هم دقیقا مانند شما چند بار فرض را بر مشابهت افراد مختلف گذاشتم اما مهم “گفته آنها هست و نه خودشان.”
    تو این زمینه بخصوص جملات پایانی بند اول نظرتان، کمی اشتباه می کنید
    با سه خط آخر نظرتان موافقم

    7+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • ب.صاد wrote on ۷ شهریور, ۱۳۹۳, ۱۴:۰۶

    نهایتا آقا/خانم jafari یا Jafari خیلی ممنون اما اجازه دهید از این پس بیشتر روی بند دوم هر دو نظرتان بحث کنیم انشاالله که مفید واقع شود
    کم کاری نسبت به سورک و هفتهر و حتی سایر روستاهای اطراف – درگذشته و حتی حال- می پذیرم اما
    -هر دو دلیل به نوعی به مسئولین برمی گرده
    – کارشکنی! همان که شما فرمودید…
    در رابطه با مسئولان اینکه دلسوز و … هستند صحیح اما
    – باید فعال تر باشند را نمی شود منکر شد در میان عموم مردم ؛ این بحث وجود دارد
    – سورک و هفتهر قسمتی از نقد ما بود ولی شروع آن بحث نمایندگی ها بود
    – همان ها که در نظرات ابتدایی عرض شد
    با احترام فراوان و سپاس بی حد

    6+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • jafari wrote on ۸ شهریور, ۱۳۹۳, ۳:۲۵

    هرگونه پیگیری نیاز به زمان و زمینه سازیهایی داره تا اونجائیکه اطلاع دارم دولت به علت جریمه ای که باید بابت قضیه کرسنت به دادگاه لاهه بپردازه و این جریمه هم حدود چهاربرابر پولیه که قرار شده در توافق ژنو به خودمون برگردونن هستش عملا دستش واسه اعتبارات این جابجایی یعنی الحاق سورک و هفتهر به ندوشن بسته است می دونید که منفک کردن و الحاق کردن چند روستا ظاهرش روی کاغذ ساده است ولی نیاز به مقدمه چینی و تامین بودجه و اعتبارات داره که فعلا موجود نیست و در زمان کنونی الحاق این دو روستا به بخش ندوشن کمی ناممکن میکنه . دوم اینکه خود مردم سورک همراهی لازم رو ندارند چون دل خوشی از مردم ندوشن ندارند تنها راه حل این قضیه اینه که مسئولین با مردم سورک بیشتر تعامل داشته باشند دلشونو بدست بیارن تا وقتی که اونها خواهان الحاق به ندوشن باشند یه گام حداقل جلو خواهیم بود. با توجه به این دلایل تحت فشار قراردادن مسئولین شورا و … تحت عنوان انتقاد کمی منصفانه نیست باید به اونها هم کمی حق داد که پی گیری هاشون زیاد به نتیجه نرسه یا اینکه فعلا در موقع کنونی دست نگهدارند ظاهرا مسئولین این سیاست رو پیش گرفتند که پایه های بخشداری رو در ندوشن محکم کنند هرچند همیشه نباید نیمه خالی لیوان رو دید مسئولین زمانی نسبت به انتقادها دلگرم پذیرا می شوند که نیمه پر لیوان هم توسط منتقدین دیده بشه فعلا کم کار نشده واسه مردم در بعضی زمینه ها که رفت و آمدها به مرکز شهرستان وجود داشته و هزینه بر بوده این جور هزینه ها خیلی کمتر شده

    4+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • jafari wrote on ۸ شهریور, ۱۳۹۳, ۳:۲۶

    در بین عموم مردم که یک کلاغ چهل کلاغ زیاد میشه و گاهی اوقات بی مورد از کاه کوه ساخته میشه آدم باید خودش منطقی و منصف باشه و تمام جنبه ها و زوایا رو ببینه

    5+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • ناشناس wrote on ۹ شهریور, ۱۳۹۳, ۱۰:۵۱

    در جواب jafari باید گفت تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها! بسیار کسانی بودندکه در قضایای الحاق به میبد و از دست دادن سورک و هفتهر کاملا مشخص است که فقط به نفع بعضی از مسئولین و نزدیکان آنها شد که فعلا یک مدتی از هر لحاظ بیمه باشند و تلاش کردند تا ممکن است مسئولیتی از جنس خود پیدا کنند که مبادا جایی دستشان رو شود.

    5+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • جعفری ندوشن wrote on ۱۰ شهریور, ۱۳۹۳, ۷:۵۰

    تا نباشد چیزکی بیشتر اوقات از یک کلاغ چهل کلاغ مردم ناشی میشه آقای ناشناس !!! وقتی چهل کلاغ شد ضریب اشتباه میره بالا که گاهی حتی منجر به تهمت میشه!
    همین مردمی که یه چیزکی می بینند عقل ندارند که به این مسئولین رأی ندهند؟!! یا یه چیزکی نیست و این ادعای پوچ شماست یا اینکه مردم عقل ندارند کدومش؟!

    5+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • رحیمی wrote on ۱۰ شهریور, ۱۳۹۳, ۸:۱۴

    اقای ب. صاد احسنت. متین و صریح و،منصفانه و عالی

    8+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • مدیر سایت wrote on ۱۰ شهریور, ۱۳۹۳, ۸:۲۹

    ضمن سپاس از همه دوستانی که تاکنون در اینجا به اعلام نظر پرداختند و علاقمندی و دلبستگی خود را به عمران و آبادانی ندوشن نشان دادند و با همه احترام به دیدگاه های مطروحه، نظر به اینکه متأسفانه در پاره ای نظرات ارسالی مباحثات منطقی جای خود را به منازعات لفظی داده و حتی سوء برداشت هایی در پی داشته و ادامه آن با خط مشی سایت ندوشن مرکز جغرافیای ایران که همانا وحدت و همدلی همشهریان عزیز و رعایت احترام همه اقشار مردم و مسئولان محترم است متناسب نمی باشد . لذا از همه عزیزان خواهشمندیم منصفانه و با احترام به یکدیگر نظرات و پیشنهادات خود را اعلام فرمایند تا مجبور به عدم انتشار دیدگاهها نشویم . بی شک کاربران محترم بویژه همشهریان آگاه و دلسوز ما ملاحظات ما را از حیث مسئولیتهای حقوقی انتشار عمومی برخی مطالب به نیکی می دانند. با تشکر و سپاس فراوان

    8+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • ب.صاد wrote on ۱۰ شهریور, ۱۳۹۳, ۸:۳۸

    ممنون آقا/خانم رحیمی ، لطف دارید
    همین انتظار از سایر دوستان در نظراتشان می رود و …

    10+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • مدیر سایت wrote on ۱۰ شهریور, ۱۳۹۳, ۸:۳۸

    برخی از مزایای راه اندازی پروژه راه ملی ندوشن – ورزنه عبارتند از :
    ۱-کوتاه شدن مسیر اصفهان – یزد با احیای جاده اصلی ابریشم به میزان هفتاد کیلومتر از طریق ( یزد – نیوک – علویه – ندوشن – مرزعه علی شفیع – قلعه خرگوشی – تالاب گاوخونی – ورزنه – اصفهان ) .
    ۲-پوشش دادن جمعیت شهری شهرهای تاریخی ورزنه و ندوشن .
    ۳-حذف گردنه ملا احمد و عبور از مسیری با کمترین عوارض طبیعی و کاهش هزینه ها .
    ۴-دسترسی به منطقه توریستی و گردشگری تالاب گاوخونی .
    ۵-احیای رباط شاه عباسی ( قلعه خرگوشی ) و توسعه آن بعنوان منطقه گردشگری شهرستان و استان .
    ۶-احیای بافت قدیم شهر ندوشن .
    ۷-ارتباط بین دو قطب کشاورزی و دامداری ( ورزنه – ندوشن ) و تبادل و خرید و فروش محصولات .
    ۸-آثار و ابنیه های ارزشمند موجود اعم از برج و باروها ، قلعه ، منار جنبان ، مساجد و تکایا و دربندها و صدها اثر به ثبت رسیده گویای این مسئله است که ندوشن در گذشته دارای رونق و آبادانی خاصی بوده و به دلیل حذف این راه و احداث جاده سنتو این شهر در محرومیت قرار گرفته است. انشاالله با احیای راه ابریشم شاهد شکوفایی مجدد مردم و جوانان این دیار باشیم .

    7+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • ب.صاد wrote on ۱۰ شهریور, ۱۳۹۳, ۸:۴۱

    و نیز اینکه قیاس نکنند.
    حقوق همه را به رسمیت بشناسند.
    از به کار بردن ضرب المثل ها خودداری کنند چون نتیجه ی خوبی بر ذهن خواننده نمی گذارد.

    8+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • جعفری ندوشن wrote on ۱۰ شهریور, ۱۳۹۳, ۸:۴۸

    آقای ب.صاد : مشی شما در روش انتقاده و خودتون هم بهش اشاره کردید انتقاد باید باشد. پیشرفت بیشترش از ناحیه منتقدان حاصل میشه . مسئله ای نقد شد عیب و ایرادهایش گرفته میشه شما از مسئولین انتقاد دارید من از نظرات شما انتقاد دارم پس همانطور که مسئولین منتظر به به و چه چه مردم نیستند شما انتظار نداشته باشید همه مثل آقای رحیمی از شما تمجید کنند اینکه گفتید همین انتظار از سایر دوستان دارید اصلا با انتقاد و انتقادپذیری سازگار نیست.
    آقای مدیر محترم سایت اولا باید تشکر کنم از شما بابت زحماتتون ولی وظیفه شما حفظ و رعایت کامل امانتداریه وقتی بازدیدکننده ای یک نظری می گذارد نباید در این نظر دست برد و بعضی جاهایش رو حذف کرد این با امانتداری منافات داره بنده اینجا با هیچ کس دعوا ندارم و سعیم اینه که اگه بحثی وجود داره طرف رو به اشتباهش متقاعد کنم شد شد نشد نشد! فکر نمی کنم بخشهایی از نظراتم که حذف کردین زمینه جنجالی بوجود آورده باشه که با سیاست سایت شما مغایر باشه! اگه احساس کردین واقعا سیاست شما رو داره زیرسوال می بره تنها راه حلش اینه که منتشر نکنید نه اینکه دستکاری کنید.
    باتشکر

    6+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • مدیر سایت wrote on ۱۰ شهریور, ۱۳۹۳, ۹:۱۲

    با سلام و احترام مجدد :
    جناب آقای جعفری ندوشن : به استحضار می رسانم یکی از وظایف و قوانین مدیر سایت این است که جاههایی از نظرات را که فکر می کند مشکل ساز شود را اصلاح نماید و حتی حذف نماید و خبر را منتشر ننماید . این حق نه تنها برای سایت ندوشن مرکز جغرافیای ایران بلکه کلیه سایت ها صدق می کند . حتی فکر می کنم پخش مستقیم تلویزیونی اکثر کشورهای دنیا هم با ۱۵ ثانیه تأخیر صورت می گیرد و در صورت مشاهده رفتار غیر منطقی پخش قطع خواهد شد و این طور نظرات فقط ما را از خط مشی سایت خارج می نماید . با تشکر

    7+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • ب.صاد wrote on ۱۰ شهریور, ۱۳۹۳, ۸:۴۹

    درود بر مدیر محترم ، بنده تشکر از شما را گذاشته ام انشاالله در مطلبی مجزا قطعا رویکرد شما در برخورد،بازتاب و پاسخ به نظرات منحصر به فرد ، ستودنی و قابل یادگیری هست.
    دقیقا علتی که بنده به چند پیام آخر پاسخ ندادم همین ورود به حواشی و دور شدن از اصل این مطلب و عدم توجه به ثقل مباحث بود (البته یا سیستم من و یا سایت هم دچار مشکل بود)
    البته بنده متوجه تذکر شما در نظرات قبلا شده بودم!
    به هر حال خیلی ممنون
    واقعاً نکات خوب و جامعی را بیان کردید.

    9+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • ب.صاد wrote on ۱۰ شهریور, ۱۳۹۳, ۹:۲۴

    با پوزش از دوستان
    بنده فقط تشکر کردم(هرچند حدس می زدم با چنین پاسخی روبرو شوم) همانطور که از سایرین هم تشکر کردم
    اشتباه برداشت نشود منظور من این بود که دوستان هم بیایند در بحث شرکت کنند و “متین و صریح و،منصفانه ” نظر بدهند و گرنه واقعا من دارم نظر می دهم و تمام تلاشم این هست که از این بحث های دوئلی دفاع از خود بپرهیزم.
    با بند دوم نظرتان موافقم بطور کامل اینکه یا نظر منتشر بشود یا نشود اما ایجاد کاستی یا افزونگی کاملا مغایر با اصول امانت داری و حقوق مالکیت فکری نظرگذار محترم هست
    هرچند بنده با آن قسمت ابتدایی که حذف شده مشکلی نداشتم (و عدم پاسخم برای دورنشدن از اهداف بالای نظرات بود وگرنه دفاع از خودم هیچ فایده ای در راستای پیشرفت و موفقیت ندارد.) چون یا صحت داشت و یا نداشت که بر فرض صحت “همه ی افراد حق نظر دادن دارند” و چه بسا تفاوت سلیقه های بسیار که در بالاترین مراجع نیز مشهود ست
    شرمنده همه دوستان از این پس فقط وارد مباحثه در مطالب مربوط به ندوشن میشوم

    8+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • ب.صاد wrote on ۱۰ شهریور, ۱۳۹۳, ۹:۲۶

    البته اگر واقعا قانون چنین هست بنده حرفی ندارم فقط لطفا مستند آن را ذکر کنید.

    5+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • جعفری ندوشن wrote on ۱۰ شهریور, ۱۳۹۳, ۹:۳۳

    خیر به در هیچ کجا چنین قانونی وجود نداره که نظرات کاربران رو ویرایش کنند اما از اختیارات مدیر سایته که تصمیم بگیره اون نظر منتشر بشه یا خیر!

    2+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • فاطمه جعفری wrote on ۵ خرداد, ۱۳۹۴, ۱۱:۳۳

    باسلام
    موضوع خبر درخواست پیگیری راه ندوشن ورزنه هست ولی اعلام نظرها در مورد سورک و هفتهر!!!!!

    6+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar
  • م.صاد.ن wrote on ۵ خرداد, ۱۳۹۴, ۲۰:۲۸

    دقیقا خب مشکل راه هم همینا هستن!!!!

    3+

    کاربرانی که این دیدگاه را پسندیده اند:

    • avatar

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

*

تمام حقوق این سایت برای © 2017 سامانه اطلاع رسانی فرهنگ ندوشن. محفوظ است.
قدرت گرفته از وردپرس فارسی